La darrera col·laboració de l'any serà també el darrer apunt al bloc, aquesta foto de l'Antoni Hernàndez i Travé que ha estat a Vimbodí i ha pensat amb el nostre bloc, que fem entre tots.Mltes gràcies, Antoni, i bon any!
Vàrem néixer a Valls, al nucli antic, en una casa que fa cantó entre el carrer del Call i el carrer dels Jueus, això va fer que el campanar del nostre poble, tan alt i punxegut, ens fes ombra des dels primers passos. A més, Valls és la ciutat bressol dels castells, la plaça del Blat, també molt a prop, és la capital del Món casteller.
Estem segurs que això marca qualsevol, i no en som una excepció; Des de sempre hem mirat amunt, cap al campanar, cap a l'enxaneta, cap a la muntanya...



Fins i tot a les seves vacances l'amic Té treballa de valent i fa bones fotos que ens regala generosament, aquestes són de Castelló de la Plana, de dalt a baix: la Catedral, Nostra Senyora del Lledó, la Santíssima trinitat, i Sant Agustí. Aquest cop no he posat Sant August, eh?


L'amic Té torna de nou amb bones fotos que ens cedeix desinteresadament -de moment no m'ha presentat la factura- així és que les pengem immediatament.
Passant per l'AP7, autopista del Mediterrani, des de Reus cap a Barcelona, es veuen alguns campanars, però, amb diferència, els que es veuen millor i de més a prop són aquests dos,el de sota és el de la rectoria de Sant Marçal del Penedès, a Castellet i La Gornal, Alt Penedès. I el de dalt crec que és el d'una ermita a Castellví de Rosanes, l'Anoia. De seguida que esbrini exactament si és correcte o no, ho anoto.
Tenim una col·laboradora nova, i entra amb força, amb una foto que m'ha semblat preciosa, és de Prullans, a la Cerdanya.