Vàrem néixer a Valls, al nucli antic, en una casa que fa cantó entre el carrer del Call i el carrer dels Jueus, això va fer que el campanar del nostre poble, tan alt i punxegut, ens fes ombra des dels primers passos. A més, Valls és la ciutat bressol dels castells, la plaça del Blat, també molt a prop, és la capital del Món casteller.

Estem segurs que això marca qualsevol, i no en som una excepció; Des de sempre hem mirat amunt, cap al campanar, cap a l'enxaneta, cap a la muntanya
...



dimarts, 30 de març del 2010

Formentera.





Com que jo estic molt inactiu, sempre hi ha gent que treballa i manté viu aquest bloc, que ja no és del tot meu, hi ha molts col·laboradors impagables.
Ara toca a l'Enric Raluy, que m'envia els tres campanars que diu que hi ha a la meravellosa illa de Formentera.
Aquesta illa és una de les meves assignatures pendents més sagnants. Em dol profundament no haver-hi estat mai, a veure si amb el temps ho corregeixo.
De dalt a Baix, Sant Ferran, Es Pilar de Sa Mola i Sant Francesc.
Són campanars senzills, però preciosos. I amb la llum de l'illa, semblen pintures. realment bones fotos, moltes gràcies, Enric.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada