Vàrem néixer a Valls, al nucli antic, en una casa que fa cantó entre el carrer del Call i el carrer dels Jueus, això va fer que el campanar del nostre poble, tan alt i punxegut, ens fes ombra des dels primers passos. A més, Valls és la ciutat bressol dels castells, la plaça del Blat, també molt a prop, és la capital del Món casteller.

Estem segurs que això marca qualsevol, i no en som una excepció; Des de sempre hem mirat amunt, cap al campanar, cap a l'enxaneta, cap a la muntanya
...



dilluns, 14 de desembre del 2009

Andalusia.



I per acabar, de moment si més no, amb les aportacions de campanars d'altres Països de Té la mà Maria, aquests dos de terres andaluses, concretament de Sevilla, el de dalt és de la plaça d'España, i el de baix, el més conegut, la famosa imitació del monument que hi ha a Banyeres del Penedès , més conegut com La Giralda.
Ep! Que és broma, l'original és la de Sevilla, i no voldria de cap manera ofendre als andalusos. La Giralda és molt maca, de veritat, i hi ha Xoriguer petit, sens dubte un lloc que cal visitar.
Jo ho vaig fer fa molts anys i hi vaig fer fotos en blanc i negre amb la meva Voigtländer VSL1, de la qual n'estava molt orgullós. No hi he tornat mai, de manera que l'aportació de Té, en aquest cas, ha estat decisiva, em sabria greu no haver inclòs aquest monument al meu bloc.

1 comentari:

  1. Aqui totes les meves fotos llueixen mes macas, gràcies per poder col.laborar. Pensa que ara quan vaig a fer trucadors pels pobles, sempre miro el campanar i si es bonic el fotografio, en tinc d'altres preparats per enviar-los

    una abraçada

    ResponElimina