Vàrem néixer a Valls, al nucli antic, en una casa que fa cantó entre el carrer del Call i el carrer dels Jueus, això va fer que el campanar del nostre poble, tan alt i punxegut, ens fes ombra des dels primers passos. A més, Valls és la ciutat bressol dels castells, la plaça del Blat, també molt a prop, és la capital del Món casteller.

Estem segurs que això marca qualsevol, i no en som una excepció; Des de sempre hem mirat amunt, cap al campanar, cap a l'enxaneta, cap a la muntanya
...



diumenge, 15 de juny del 2025

Els Omells de Na Gaia, per Jobo.

Més col·laboracions de l'amic Pep Bové; campanar de l'església dels Omells de Na Gaia. Moltes gràcies, com sempre!

dissabte, 14 de juny del 2025

Arcalís.

Un campanar ben curiós, el d'Arcalís, tot pintat de blanc.

dimecres, 4 de juny del 2025

Colldejou.

Ja teníem una foto molt semblant, però feta a l'hivern, amb la Mola amb neu. Aquesta és d'ahir, ja quasi estiu. Sens dubte un dels camapanars del Camp de Tarragona amb millor fons per a la foto.

dijous, 15 de maig del 2025

Una petita entrada a l'Anoia.

La comarca veïna de l'Alt Camp pel nord ha requerit una petita incursió, vet ací els campanars de Santa Maria de Miralles i de Santa Margarida de Montbui.

dimarts, 13 de maig del 2025

Olot, per Jobo.

L'amic Pep ens porta aquesta fotografia del campanar de la poblacio més volcànica de Catalunya; Olot. Moltes gràcies!

dissabte, 26 d’abril del 2025

El Milà.

Església i campanar d'el Milà des d'un punt de vista diferent de l'habitual.

dissabte, 19 d’abril del 2025

Ollers.

Ja no queda ni església, ni tan sols campanar, és clar, sols la part de baix, runes...llàstima. Ignorem la història, de fet, és del S. XIX.

divendres, 4 d’abril del 2025

La Riera de Gaià.

La Riera de Gaià, al Tarragonès.

dissabte, 22 de març del 2025

Benialfaquí, per Sebastià Grinyó.

Al terme de Planes, de la comarca del Comtat, al País Valencià, hi ha aquest preciós campanar que ens ha fotografiat l'amic Sebastià. Ens explica que és modern, de 1999, cosa que, de fet, es nota. Moltes gràcies per compartir-lo!

Ciutadella, per Jobo.

El campanar de Ciutadella, l'altra ciutat importrant de Menorca. Ens l'ha portat l'amic Pep, moltes gràcies!

dimarts, 18 de març del 2025

Sant Joan al Pont d'Armentera.

Petita ermita amagada i poc coneguda. Al terme del Pont d'Armentera, cap a Salmella.

dissabte, 8 de març del 2025

Caldes d'Estrac, per Sebastià Grinyó.

Caldes d'Estrac, Caldetes per als amics, un lloc ideal perquè en Sebastià ens porti una foto del campanar. Moltes gràcies!

dijous, 6 de març del 2025

L'Albà.

L'Albà vell, a Aiguamúrcia.

dissabte, 1 de març del 2025

Més Menorca per Jobo.

Fornells.
Mo (Maó per als del continent).
Binibecar Vell. Amb aquestes l'amic Pep ens completa una gran col·lecció de fotos de campanars de Menorca, una illa màgica. Moltes gràcies!

dissabte, 22 de febrer del 2025

Tarragona.

Església de Sant Joan Baptista, de Tarragona.

divendres, 14 de febrer del 2025

Maó, per Jobo.

Més Menorca, l'amic Pep ens porta fotos i informacio de la magnífica catedral de Maó i de l'església del Carme. Moltíssimes gràcies!

dijous, 13 de febrer del 2025

Menorca, per Jobo.

Església de Sant Bartomeu, a Ferreries, Menorca. Moltes gràcies, Pep!

diumenge, 2 de febrer del 2025

Alins, per Sebastià Grinyó.

Campanar de la poblacio d'Alins, a la vall Ferrera, que ens porta en sebastia. Moltes gràcies de nou!

dilluns, 27 de gener del 2025

Roda de Berà.

Un capanar menor de Roda de Berà, potser patrocinat per les cadenes de TV?

dissabte, 18 de gener del 2025

Òrrius, per Sebastià Grinyó.

En Sebastià Grinyó, un dels grans col·laboradors d'aquest bloc, torna, i nosaltre n´estem agraïts. Aquest cop pel Maresme, campanar discret i bell´el d'Òrrius. Moltes gràcies, Sebastià.

dijous, 9 de gener del 2025

Arenys de Mar, per Jobo.

L'amic Pep tambe ha voltat pel Maresme, el Món és petit. Moltes gràcies!

dijous, 2 de gener del 2025

Mataró.

La ciutat dels Capgrossos (ens referim als castellers, és clar) també té campanars, i el mar a tocar!