Vàrem néixer a Valls, al nucli antic, en una casa que fa cantó entre el carrer del Call i el carrer dels Jueus, això va fer que el campanar del nostre poble, tan alt i punxegut, ens fes ombra des dels primers passos. A més, Valls és la ciutat bressol dels castells, la plaça del Blat, també molt a prop, és la capital del Món casteller.

Estem segurs que això marca qualsevol, i no en som una excepció; Des de sempre hem mirat amunt, cap al campanar, cap a l'enxaneta, cap a la muntanya
...



dimarts, 18 de gener del 2011

Arriba la Candela.

Avui el campanar de Valls és notícia a molts diaris, i és que amb motiu de les Decennals, arriba la Candela, la campana nova que han pagat els vallencs fora vil·la. Ep, jo no, però perquè no m'he assabentat de res fins avui, entre d'altres coses.
Aquesta foto l'he agafat del bloc de l'Ivan Rodon, que és dels que tinc enllaçats al meu, que ho explica tan bé que jo no goso intertar de millorar-ho.
Ara l'Ivan ha iniciat un relat de les Decennals que espero que serà tan bo com el que va fer explicant la visita de la Colla Vella a la Xina. Jo el seguiré, segur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada