Vàrem néixer a Valls, al nucli antic, en una casa que fa cantó entre el carrer del Call i el carrer dels Jueus, això va fer que el campanar del nostre poble, tan alt i punxegut, ens fes ombra des dels primers passos. A més, Valls és la ciutat bressol dels castells, la plaça del Blat, també molt a prop, és la capital del Món casteller.

Estem segurs que això marca qualsevol, i no en som una excepció; Des de sempre hem mirat amunt, cap al campanar, cap a l'enxaneta, cap a la muntanya
...



divendres, 28 d’agost del 2009

Palau-sator.



Un altre nucli medieval de l'Empordanet que mereix una visita, Palau-Sator, també hi hem pogut fotografiar dos campanars, un d'ells, amb una llegenda molt curiosa al rellotge, dedicat especialment als companys de Tic-tac.

3 comentaris:

  1. M'he fixat que a sota té un rellotge de sol també.
    Tinc fotos del campanar del Monestir de San Estevo de Ribas del Sil de la Ribeira Sacra (Galicia). Vaig tenir l'oportunitat de poder pujar fins a dalt i va ser impressionant.
    Si vols et puc enviar alguna. No sé si acceptes donacions o t'agrada fer tu les fotos...

    ResponElimina
  2. M'agraden els campanars d'espadanya.
    Si passes pel blog de Ferran Garcia blog de fotografies avui hi té penjat un campanar molt maco.

    ResponElimina
  3. Gaia.

    Ja hauràs vist que sí que accepto donacions, i les agraeixo molt.

    Marta.

    M'ho miraré!

    ResponElimina